Vatten och renhållning
- Lämna din vattenavläsning och se din förbrukningshistorik
- Anmäl missad tömning av sopkärl
- Beställ extra tömning av sopkärl, latrin och slamtömning
- Se vilka dagar dina sopkärl kommer att tömmas
- Se dina fakturor
Saknar du bankid kan du logga in med ditt kundnummer via: minasidor.hultsfred.se/vattenmatarstallning
- Personnumret skrivs med hela årtalet (ex.1964) och utan streck mellan siffrorna.
- Obs! Organisationsnummer börjar du alltid med att knappa in två nollor först.
Kan du inte logga in, kan det bero på att ditt personnummer/organisationsnummer inte är registrerat i vårt kundregister.
Kontakt:
Kontaktcenter, Hultsfreds kommun
Box 500, 577 26 Hultsfred
010-354 20 00
kontaktcenter@hultsfred.se
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- Fastighetsbeteckning
- Personnummer
- Telefonnummer
- Mobilnummer
- IP-nummer
- Kundnummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende. Vi behandlar de personuppgifter du skickat in för att kunna handlägga ditt ärende och för eventuell kontakt med dig.
Rättslig grund för behandlingen
- Behandlingen är nödvändig för att utföra en uppgift av allmänt intresse.
Lagringstid
- 5 år
Övriga upplysningar
Läs mer om behandling av personuppgifter under Dataskyddsförordning (GDPR) i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringDu får gärna kontakta oss med frågor eller klagomål som rör behandlingen av dina personuppgifter i e-tjänsten.
För att komma i kontakt med dataskyddsombud för Hultsfreds kommun, mejla till kommun@hultsfred.se.
Du kan också lämna in klagomål rörande personuppgiftshanteringen i e-tjänsten till Integritetsskyddsmyndigheten (IMY) som är tillsynsmyndighet. Besök Integritetsskyddsmyndighetens hemsida (https://www.imy.se) för mer information om hur du lämnar klagomål.