Rapportera din vattenmätarställning

LÄS MER

Här kan du lämna mätarställning för din fastighet och ta del av dina fakturor och förbrukningshistorik.

  • Kan du inte logga in, kan det bero på att ditt personnummer/organisationsnummer inte är registrerat i vårt kundregister. Kontakta kontaktcenter.
  • Får du upp kvittens ”Ej godkänd”, kan det bero på att ditt förväntade värde är för högt eller för lågt. Kontakta kontaktcenter.
  • OBS! Organisationsnummer börjar du alltid med att knappa in två nollor först.
  • Personnumret skrivs med hela årtalet (ex.1964) och utan streck mellan siffrorna.

Kontakt:
Kontaktcenter, Hultsfreds kommun
Box 500, 577 26 Hultsfred
0495-24 00 00
kontaktcenter@hultsfred.se

OBS! När du klickar på "Starta e-tjänsten" så lämnar du denna webbplats (e-tjänsten öppnas i nytt fönster). Om ett ärende skapas i den e-tjänst som du länkas till, så kommer du inte kunna följa ditt ärende via Mina sidor på denna webbplats. Du måste istället logga in på e-tjänsten som du länkas till för att kunna följa ditt ärende.

Behandling av personuppgifter