Vatten och renhållning

LÄS MER
När du loggat in som kund hos Östra Smålands Kommunalteknikförbund kan du:
  • Lämna din vattenavläsning. Får du upp kvittens ”Ej godkänd”, kan det bero på att ditt förväntade värde är för högt eller för lågt. Kontakta kontaktcenter för hjälp.
  • Se förbrukningshistorik för vatten
  • Anmäla missad tömning av sopkärl
  • Beställa extra tömning av sopkärl, latrin och slamtömning
  • Se vilka abonnemang du har
  • Se vilka dagar dina sopkärl kommer att tömmas
  • Se historik över dina tömningar
  • Se dina fakturor
  • Mer finns att se när du loggat in.

Kan du inte logga in, kan det bero på att ditt personnummer/organisationsnummer inte är registrerat i vårt kundregister. Kontakta kontaktcenter.

* Saknar du bankid kan du logga in med kundnummer via: minasidor.hultsfred.se/vattenmatarstallning

Personnumret skrivs med hela årtalet (ex.1964) och utan streck mellan siffrorna.

OBS! Organisationsnummer börjar du alltid med att knappa in två nollor först.

Kontakt:
Kontaktcenter, Hultsfreds kommun
Box 500, 577 26 Hultsfred
010-354 20 00
kontaktcenter@hultsfred.se

OBS! När du klickar på "Starta e-tjänsten" så lämnar du denna webbplats (e-tjänsten öppnas i nytt fönster). Om ett ärende skapas i den e-tjänst som du länkas till, så kommer du inte kunna följa ditt ärende via Mina sidor på denna webbplats. Du måste istället logga in på e-tjänsten som du länkas till för att kunna följa ditt ärende.

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-tjänsten kan ej nås från utlandet